piątek, 27 września 2013

Zakładki Changes

Na początku straszliwie Wam dziękuję! Od założenia bloga odwiedziliście go prawie 13 tysięcy razy! Piszecie mi, że dziękujecie za tłumaczenie, że naprawdę kochacie mnie i ten blog, więc muszę się do czegoś przyznać. To ja Wam dziękuję i to ja Was kocham! 
Rozdział 13 przed kilkoma minutami opublikowałam i znajdziecie go pod tą notką. Postanowiłam, że na stronie głównej będą widoczne dwa posty. Będę się starała by zawsze był to rozdział, a nad nim informacja taka jak ta :D
No, ale do rzeczy, bo nie chcę Was zanudzić xD
Ten blog nie ma zakładek. Bohaterowie, SPAM, pytania itp. Sama nie wiem czemu nie stworzyłam tych stron. Wydawały mi się zbędę, zważając na to, że jest to tłumaczenie.
Założyłam więc osobnego Aska, dla opowiadania. Może założę również Twittera, jednak nad tym muszę się zastanowić ;)

Dlatego jeśli masz jakiekolwiek pytania odnośnie mnie, lub Changes zapraszam!

A co do stron na blogu, sądzicie, że powinnam je zrobić?

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ^^
Zapraszam do zadawania pytań, a ja tym czasem zmykam xD
Przesyłam ogromne buziaki!

1 komentarz:

  1. Nie są inne konieczne, ale bohaterów chyba chciałabym zobaczyć ;*

    OdpowiedzUsuń