niedziela, 27 października 2013

LUDZIE!


Czy nie uważacie, że to już lekka przesada? Nie chcę, by ktoś pomyślał sobie, że go olewam, ale jeśli mam taki SPAM w pytaniach, to zwyczajnie nie chce mi się na nie odpowiadać i nie chodzi tu o lenistwo:/ .Nie tłumaczę rozdziałów w przód. Robię to gdy mam wolną chwilę, a czasami jej nie mam. Dzisiaj siedziałam od rana, by przetłumaczyć cały rozdział i calusieńki dzień dostawałam takie pytania. 
Naprawdę ja i Susan staramy się publikować rozdziały często i na pewno zauważyliście że odkąd tłumaczymy we dwójkę, rozdziały pojawiają się częściej. Obie staramy się jak możemy. "Już 3 dni bez rozdziału". To mnie dobiło. Takie słowa nie są ani trochę motywujące. Przepraszam, ale od tej pory chyba nie będę odpowiadać na pytania takiego typu. Sądzę, że to zwyczajnie nie ma sensu, bo ja nie tłumaczę do przodu, a nie będę pytać Susan co chwila, kiedy ma zamiar dodać rozdział. Co innego gdyby na blogu była cisza trwająca dwa tygodnie, ale nie trzy dni!
Pamiętajcie, że też mamy życia prywatne, szkołę i naukę :)
Uh, powietrze ze mnie uleciało niczym z balonika...
No nic, mam nadzieję, że 20 podobała Wam się tak bardzo jak mi. Zayn jest taki Awwww i taki jkabdiuwqbdwqi xD
Zapraszam do zadawania innych pytań, niż te o datę publikacji nowego rozdziału i do zobaczenia!
Kocham Was, moje niecierpliwce i przesyłam całusy ;) xx

PS. ZAPRASZAM DO CHATU PO PRAWEJ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz